رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از آغاز جشنواره نوروز ورزشی در کرمانشاه خبر داد.

نریمان رحمانی گفت : از آنجایی که یکی از رویکرد‌های فدراسیون ورزش همگانی دعوت حداکثری مردم به ورزش کردن است که ایجاد شور و نشاط و گسترش روز افزاون فرهنگ همگانی شدن ورزش را بدنبال دارد، طی سال ۱۴۰۰ طرح‌های مختلفی را به اجرا درآورده است.

به گفته رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه جشنواره نوروز ورزشی یکی از برنامه‌های اخیر فدراسیون است که با هدف ترغیب مسافرین نوروزی و خانواده‌های ایرانی به ورزش کردن در حال اجرا است.

شعار این طرح "نوروز پر نشاط با ورزش" است تعطیلات نوروز فضایی خوب برای در کنار هم بودن خانواده‌ها و زمانی مناسب برای دعوت از خانواده‌های ایرانی به فعالیت‌های ورزشی است.

این طرح تا پایان تعطیلات نوروز در کرمانشاه ادامه پیدا خواهد کرد، این طرح در محوطه‌های تاریخی استان، مکان‌های تجاری، پارک‌ها و بوستان‌ها که محل حضور مسافرین نوروزی و خانواده‌ها است، برگزار می‌شود.

در این طرح پنج ایستگاه ورزشی خواهیم داشت که در مکان‌های یاد شده راه اندازی می‌شوند و در آن‌ها در رشته‌هایی همچون شوت دارت یا پنالتی گل کوچک، والیبال غول آسا، فریزبی میدانی، بازی‌های رومیزی سایز انسانی و بازی‌های کودکان برگزار خواهد شد.

 زمان برگزاری این رویداد‌ها ظهر‌ها در اماکن شلوغ و کانون حضور حداکثری مسافران است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.