وحشت صاحبخانه با دیدن مار در زیر صندلی+ فیلم

خزیدن مار سمی خطرناک به زیر پای صاحبخانه موجب وحشت و فرار وی شد.

وقتی نام کشور استرالیا را می‌بریم باید انتظار دیدن مار در همه جا را داشته باشیم؛ از داخل توالت گرفته تا لاستیک خودرو و غیره. در یکی از تازه‌ترین موارد خزیدن مار سمی به زیر پای یک مرد محلی در گیپسلند موجب وحشت وی شد.

بنا به گزارش Indian Press، این شهروند استرالیایی که هویتش «مالکولم» اعلام شده در داخل محوطه حیاط در حال انجام کارهایش بود که ناگهان این مار به زیر پای وی خزید. این صحنه دلهره آور که توسط دوربین مدار بسته ثبت شده نشان می‌دهد که این مرد با دیدن مار در زیر میز پا به فرار می‌گذارد.


بیشتر بخوانید


در ابتدای این ویدئو این مرد در حالی که روی میز نشسته و همزمان مشغول انجام یک کار و تماشای فیلم روی لپ تاپ خود است دیده می‌شود. لحظاتی بعد این مار سیاه رنگ از پشت سر وی روی زمین خزیده و خود را به زیر پای این مرد می‌رساند. این مرد با نگاه کردن به زمین و دیدن مار دچار وحشت شده و با رهاکردن لپ تاپ خود فرار می‌کند. ماکولم به رسانه‌های محلی گفت که فکر می‌کند این یک مار ببری بوده است.

آقای ماکولم گفت که مار‌های ببری مار‌هایی مهاجم هستند و حدس می‌زند این مار ببری در حیاط خانه اش لانه دارد و با شنیدن صدایش از لانه اش خارج شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.