مدیر جهادکشاورزی داراب از نظارت مستمر بر نانوایی‌های این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ واحد نانوایی متخلف پلمب و برای ۱۸ واحد متخلف نیز گزارش تخلف صادر شده است.

حبیب اله فتحی گفت: از زمان واگذاری وظایف کارگروه گندم، آرد و نان به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسی از نانوایی‌ها شهرستان با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس دردستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

او گفت: تیم‌های بازرسی و نظارت این مدیریت بصورت روزانه در سه نوبت صبح، ظهر و شب، از نظر کمی و کیفی بر پخت نانوایی‌های شهرستان نظارت مستمر دارند.

به گفته معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در بازرسی از نانوایی‌های شهرستان موارد تخلف کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی، وزن نان و چانه و عدم رعایت ساعت کارنانوایی‌ها توسط تیم بازرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فتحی گفت: هدف کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان توزیع عادلانه آرد، جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی می‌باشد.

او گفت: از زمان شروع نظارت بر نانوایی‌های شهرستان تا کنون با هماهنگی صورت گرفته ۲ واحد نانوایی متخلف پلمب و برای ۱۸ واحد متخلف نیز گزارش تخلف صادر و پرونده آن‌ها برای صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: از همه همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی ها، مراتب را جهت بررسی‌های لازم به این مدیریت اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار