مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از برگزاری طرح خانه تکانی فرهنگی و اهدای کتاب در کرمانشاه خبر داد.

معصومه حسنی خونسار گفت: طرح خانه تکانی فرهنگی برای چهارمین سال پیاپی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود و در این چهار سال مردم فرهنگ دوست استان عنایت ویژه‌ای به نهاد کتابخانه‌های عمومی داشته و در تهیه و اشتراک گذاری منابع برای مردم کمک می‌کنند.

در زمینه اهدای کتاب ۲ طرح در طول سال اجرا می‌شود که اولین طرح ویژه تمام سال بوده که با شعار «هر کرمانشاهی یک جلد کتاب» اجرایی می‌شود و در این طرح هر شهروند کرمانشاهی با اهدای یک جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی در توسعه فرهنگ مطالعه شهر خود سهیم است.

 طرح بعدی اهدای کتاب ویژه اسفند ماه پایان هر سال است و با شعار «خانه تکانی فرهنگی» اجرایی می‌شود.

طی سال گذشته در این طرح مردم فرهنگ دوست استان کرمانشاه بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اهدا کردند و در ۶ ماهه نخست سال جاری نیز با اهدای بیش از پنج هزار جلد کتاب در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای آیندگان خود و همنوعان سهیم بودند.

کرمانشاهیان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ۳۸۲۱۴۷۲۳ برای اهدای کتاب‌های خود تماس گرفته و پرسنل نهاد کتابخانه‌ها در اسرع وقت برای دریافت کتاب‌ها در محل حاضر می‌شوند.

 در استان کرمانشاه ۸۹ باب کتابخانه عمومی نهادی و ۱۸ باب کتابخانه عمومی مشارکتی فعال با سازمان‌ها دایر است که با نیرو‌های متخصص در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.