نرم افزار برق من نماد تحول در توسعه خدمات الکترونیک

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد نرم افزار برق من بهترین راه ارتباطی موثر مشترکان و متقاضیان برق خواهد بود.

سید باقر احمدی گفت: استقرار دولت الکترونیک و ارایه خدمات بصورت غیر حضوری، موضوعی اجتناب ناپذیر است که با سرعت پیش میرود و به حتم در آینده نزدیک حجم بالایی از خدمات تنها با استفاده از نرم افزار‌ها قابل دسترس خواهد بود.

او گفت: طراحی و اجرای نرم افزار برق من، نیز اقدامی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری است و نصب و به کارگیری این نرم افزار، زمینه دسترسی آسان و سریع به خدمات صنعت برق را فراهم کرده است.

احمدی گفت: شیوه‌های ارائه خدمات حضوری بطور ذاتی دارای کاستی‌های فراوانی نظیر صرف وقت و هزینه زیاد، احتمال بروز خطای انسانی و ... را به دنبال دارد و هر مشترک با نصب این نرم افزار اداره برق را در اختیار دارد و بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا انتظار پشت خط تلفن می‌تواند بطور سریع و رایگان از تمامی خدمات این شرکت بهره‌مند شود.

او خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن برق من را شامل اطلاع از برنامه‌های خاموشی احتمالی، تعیین پله مصرف، بررسی صورتحساب، درخواست انشعاب، گزارش خسارت به شبکه، برق غیر مجاز و ده‌ها خدمت دیگر دانست و گفت: بزودی با هدف بهبود و ارتقا ارایه خدمات به شهروندان گرامی، این درگاه به مهمترین درگاه ارایه خدمت تبدیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز، آگاهی از برنامه‌های احتمالی خاموشی را از دیگر مزیت‌ها و امکانات اپلیکیشن برق من ذکر و گفت: مشترکان با استفاده از این نرم افزار ساده، می‌توانند برنامه ریزی مطلوبی را برای استفاده مناسب از انرژی برق داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: به دلایل مختلف بعضی از مشترکان پیامک قبض برق را دریافت نکرده یا به هر دلیل امکان پرداخت به موقع بدهی برق بها را پیدا نکرده و به عنوان مشترک بدهکار، مشمول جرائمی می‌شوند.

او گفت: یکی از مهمترین خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن برق من، دسترسی به آخرین قبوض و فراهم بودن امکان پرداخت سریع هزینه برق بها است.

احمدی گفت: مشترکان، خصوصا مشترکینی که میزان مصرف آنان به دلایل مختلف، زیاد است، با استفاده از این اپلیکیشن، امکان مناسبی برای برنامه ریزی با هدف کاهش هزینه برق بها را پیدا خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز به پیش بینی راهکار‌های تشویقی برای نصب و استفاده از اپلیکشن برق من اشاره و  گفت: مشترکانی که تا آخر فروردین سال ۱۴۰۱ اقدام به نصب این نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه یا تبلت خود کنند، در جشنواره نصب نرم افزار برق من مشارکت داده شده و از هدایای متعدد که شامل تبلت، بازی‌های فکری، وسایل ورزشی و ... می‌باشد، برخوردار خواهند شد.

مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز گفت: مشترکانی که دیگران را به نصب و استفاده از نرم افزار برق من ترغیب کرده و اقدامشان منجر به نصب این نرم افزار شود، به ازای هر ۲۰ نفری که نرم افزار را نصب کنند بدون قرعه کشی و فقط با ارسال شماره موبایل‌هایی که نرم افزار بر روی آن نصب شده است و ارسال آن به شماره ۰۹۰۲۸۰۱۰۸۸۶ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۰۵۰۰۱۲۱ از پاداش در نظر گرفته شده در این بخش بهره مند می‌شوند و علاوه بر آن در لیست قرعه کشی جایزه ویژه – تبلت- نیز قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار