سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس از جابجایی و اصلاح ۵۸ پایه برق قرار گرفته در معابر، همزمان با اقدام فراگیر شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع نیروی برق خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حمیدرضا جلایر گفت: اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق با رویکرد رفع کانون‌های خطر وایمن سازی شبکه‌ها با موضوعات کنترل و اصلاح حریم شبکه، جابه جایی و اصلاح پایه‌های قرار گرفته در معابر پس از تعریض و تغییرات مبلمان شهری، مقاوم سازی و تعویض پایه‌های معیوب، اصلاح فلش شبکه، ترمیم دریچه‌های معیوب پایه‌های روشنایی معابر، جمع آوری اشیاء اضافه و تابلو‌های تبلیغاتی مجاور پایه‌های شبکه برق و اصلاح کابل سرویس‌های به تنیده مشترکان روی پایه‌ها و جعبه تقسیم در مدیریت‌های توزیع نیروی برق استان فارس در شهرستان‌ها نیز صورت پذیرفت.

او گفت: در این اقدام که با حضور ۱۲۰ نفرنیروی اجرایی و فنی، ۶۰ گروه عملیاتی و ۵۶ خودرو در سطح استان فارس برگزار شد، ۵۳۰۰ متر فلش شبکه اصلاح گردیده و ۱۵۰ پایه معیوب نیز مقاوم سازی شدند.

این مقام مسئول، ترمیم ۳۹۸ دریچه معیوب پایه روشنایی معابر و اصلاح ۷۱۹ قفل درب پست‌های عمومی، زمینی و شالتر‌ها را از دیگر مواردی عنوان کرد که همزمان با اقدام فراگیرتعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق با رویکرد رفع کانون‌های خطر وایمن سازی شبکه‌ها در استان فارس انجام گرفتند.

جلایر گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوان نقاط قابل بهبود در شبکه توزیع را به سرعت شناسایی کرده و نسبت به رفع کانون خطر و در نهایت ایمن سازی شبکه اقدام کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.