امام جمعه گرگان گفت: اوضاع نابسامان اوکراین و افغانستان نمونه بارز دوستی با آمریکا است.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی گرگان گفت: جامعه اسلامی نباید از نظر اقتصادی و سیاسی به دشمنان بشریت و اسلام متکی باشد.

به گفته حجت الاسلام برقرار جامعه اسلامی باید در حوزه‌های مختلف خودکفا باشد و خداوند متعال در سوره بقره می‌فرمایند "اگر مستکبرین به قدرت برسند کشاورزی و نسل شما را ساقط می‌کنند".

او ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، گفت: استغفار، روزه، طلب آمرزش در این ماه بسیار سفارش شده است.

امام جمعه موقت گرگان درباره سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به گرگان گفت: امید است رئیس جمهور در تحقق شعار عدالت محوری موفق عمل کند.

او خطاب به رئیس جمهور دولت سیزدهم گفت: گرانی مردم را دچار چالش کرده و تورم کمر مردم را می‌شکند.

حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه توجیه اقتصاد دانان برای افزایش نرخ برنج ایرانی چیست برای مردم مهم است، گفت: اینکه برنج ۳۰ هزار تومانی چگونه به ۷۵ هزار تومان رسیده باید جواب درستی به مردم داده شود، برنج که قطعات یدکی نمی‌خواهد و مسئله تحریم را مطرح می‌کنند.

او درباره هفته احسان و نیکوکاری گفت: خدمات رسانی کمیته امداد استان گلستان به مددجویان قابل تقدیر و تشکر است و امیدواریم خداوند متعال به توفیقات دست اندرکاران این نهاد انقلابی و حمایتی بیافزاید.

امام جمعه موقت گرگان گفت: دشمنان انقلاب و اسلام با تبلیغات گسترده درصدد گرفتن ایمان مردم هستند و تلاش دارند امید مردم را نسبت به نظام کمرنگ کنند.

او می‌گوید: باید مواظب باشید مدعیان دروغین حقوق بشر بلایایی نظیر اوکراین را برای ما متصور نشوند.

 

 

منبع: شبستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.