امام جمعه گرگان گفت: عده‌ای می‌خواهند چهره پلید رژیم شاهنشاهی را در نزد مردم ترمیم کنند و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - آیت الله نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان گفت: در هفته‌های اخیر دست‌هایی در بیرون و درون کشور تلاش کردند تا چهره نظام شاهنشاهی ظالم را ترمیم کنند و کسانی که انقلاب را تجربه کرده‌اند از اوج بی کفایتی و ستمگری رژیم ملعون شاهنشاهی آگاه هستند و چهره آن‌ها قابل ترمیم و اصلاح نیست.

او گفت: امروز باید هوشیار باشیم که با اینگونه دسیسه‌ها مقابله و نسل جوان و آینده‌ خود را آگاه کنیم تا چهره‌ منحوس خانواده پهلوی و ماهیت اصلی آنان را با بصیرت بشناسانیم که به اشتباه رفتار نکنند.

آیت الله نورمفیدی گفت: فساد در رژیم شاهنشاهی چنان ریشه دوانده بود که درباریان و نزدیکان شاه ملعون مشغول قاچاق مواد مخدر به سایر کشور‌ها بودند و دغدغه‌ای برای حل مشکلات مردم نداشتند.

او گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان تلاش کردند تا گرفتاری‌های زیادی را برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاورند و جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

امام جمعه گرگان همچنین به بمباران‌های اخیر رژیم سعودی و هم پیمانان منطقه‌ای این رژیم به مردم بی دفاع و مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: ملت‌های اسلامی باید برای دفاع از مردم مظلوم یمن فریاد پشتیبانی سر دهند.

آیت الله نورمفیدی گفت: آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی و دیگر مستکبران عالم بدانند که در باتلاق یمن دفن خواهند شد و هرگز به آرزو‌های واهی خود دست نخواهند یافت.

منبع:صدا و سیما

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.