رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری عامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی در کرمانشاه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علی عباسی کسانی گفت: پس از رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا کرمانشاه صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۶۰ هزار دنبال کننده مشاهده شد که گرداننده آن با توهین و فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک با قدرت‌نمایی اقدام به ترویج خشونت و هنجارشکنی می‌کرد.

در همین راستا و به جهت جلوگیری از اشاعه فحشاء و ترویج شرارت در فضای مجازی پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مالک صفحه اینستاگرام شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها علت انتشار فیلم‌های خشونت بار را جذب مخاطب و بالا بردن تعداد دنبال کننده‌های خود اعلام کرد.

امنیت و آسایش شهروندان در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس فتا است و قدرت‌نمایی، خشونت‌طلبی، هنجارشکنی، فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک در فضای مجازی یکی از مصادیق برهم خوردن آسایش و امنیت شهروندان بوده که همکاران ما با قاطعیت و به‌صورت ویژه با این قبیل هنجارشکنی‌ها برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.