معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : سپاه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در خدمات رسانی به بیماران کرونایی در موج ششم این بیماری آمادگی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- جلال فتاحی گفت : تاکنون دانشگاه علوم پزشکی درخواستی برای استفاده از ظرفیت‌های درمانی سپاه در موج جدید بیماری کرونا نداده، اگر دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، تمامی ظرفیت‌های سپاه برای کمک به درمان بیماران کرونایی در موج ششم بیماری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

به گفته معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه آمادگی داریم تمامی ظرفیت‌های سپاه را برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی پای کار بیاوریم، در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی سریعا ظرفیت بیمارستان امام حسین (ع) برای درمان بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه موج جدید بیماری کرونا تحت عنوان اُمیکرون نیاز به بستری کمتری در مقایسه با موج‌های قبلی دارد، بعید است نیاز به استفاده از تجیهزات درمانی سپاه باشد.

از ابتدای همه گیری کرونا یک مجموعه خوابگاهی با ظرفیت قابل قبول را برای استفاده بیماران کرونایی در دوره نقاهت آماده کرده بودیم که البته این مجموعه به دلیل استقبال نکردن بیماران کرونایی تعطیل شد، اما در صورت نیاز آماده استفاده بیماران کرونایی در دوره نقاهت است.

این نقاهگاه‌ها بر اساس استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی آماده شده‌اند و در صورت اعلام نیاز دانشگاه آمادگی پذیرش بیماران برای گذراندن دوره نقاهت را دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.