فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت : شش تن و ۳۰۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آقای سرهنگ توحید فارسی  گفت : ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه آیت الله غفاری در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو‌های مذکور این میزان نهاده دامی (کنسانتره) فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

چند روز پیش نیز دو تن و ۵۲۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خارج از شبکه توزیع در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان کشف شد.

نهاده‌های دامی قاچاق که مراحل ارزیابی کیفیت را پشت سر نگذاشته است، کیفیت غذای دام و طیور و در نتیجه امنیت غذایی را می‌تواند تهدید کند و بر همین اساس این نهاده‌ها از طریق شبکه توزیع و تحت نظارت‌های بهداشتی در اختیار تولیدکنندگان خوراک دام و طیور قرار می‌گیرد.

گفتنی است، به دلیل وجود تعداد قابل توجه‌ای دام در شمال‌غرب کشور، واحد‌های تولیدی متعددی در زمینه خوراک دام و طیور در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و کردستان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.