تئاتر خیابانی «روده درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» در چهلمین جشنواره تئاتر فجر، بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی برنده پنج تندیس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  کارگردان  تئاتر روده درازی‌های یک مرده بی‌صاحب گفت: نمایش من به‌عنوان نمایش قبرستانی، یک کار متفاوت و حاصل زحمات شش ماهه گروه نمایش آیینه خمینی‌شهر است که سال‌ها در زمینه نمایش‌های سنتی و شادی‌آور فعالیت دارد.

تئاتر خیابانی «روده درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» در بخش نمایش‌های خیابانی چهلمین جشنواره فجر، برنده پنج تندیس در زمینه‌های طراحی لباس، طراحی صحنه، بازیگری مرد، کارگردانی و طراحی ایده شد.

کیانی می گوید سال گذشته هم با نمایش «واگویه‌های یک فشنگ جنون‌زده» به جایزه بزرگ جشنواره دست پیدا کردیم و امسال نیز برای دومین سال، حضور موفق در جشنواره فجر داشتیم.

تئاتر «روده درازی‌های یک مرده بی‌صاحب» یک کار کمدی با موضوع «وفای به عهد» با اقتباسی از کاراکتر ملانصرالدین است که طی آن کاراکتر اصلی پس از مرگ به دنیا بازمی‌گردد تا طی یک سال مردم را بخنداند.

 همزمان با اجرای این نمایش از کتاب «اقتباس نمایشی کمیک از لطایف ملانصرالدین» که اثری پژوهشی از بنده است با حضور اساتید تئاتر کشور رونمایی شد.

اختتامیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر شب گذشته با حضور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران تئاتری و حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره در تالار وحدت برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.