معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مدیران دولت سیزدهم باید تحول خواه باشند و برای توسعه این استان تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته بهرام ستاری دستنایی  اگر شعار‌های مدیران در گذشته به منصه ظهور می‌رسید وضعیت کنونی بهتر بود.

وی گفت: عامل توسعه هر جامعه مسایل مادی، معنوی، منابع انسانی و طبیعی می‌باشد که تمام این موارد در جهاد کشاورزی نهفته است و باید به بهترین شکل از آن‌ها استفاده شود.

به گفته وی استان لرستان بسیار گسترده است و با وجود ظرفیت‌های بی شمار و منابع خدادادی کم نظیر می‌توانست در وضعیت بهتری قرار گیرد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: مدیران گذشته در این زمینه مقصر هستند و ایرادی بر مدیران جدید نیست چرا که زمان کوتاهی است که دولت برسرکار آمده است.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با رویکرد جدید و استفاده از تمامی منابع، مشکلات را برطرف می‌کند.

ستاری اظهار کرد: چشم انداز آینده باید بر اساس شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید باشد و در این راستا حرکت کنیم که جهاد کشاورزی نیز با روحیه جهادی رییس جدید، آینده روشنی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید از کشاورزی سنتی به صنعتی حرکت کنیم بیان کرد: باوجود روان آب‌های بسیار در لرستان زیبنده نیست ۸۰ درصد از اراضی استان دیم باشد.

"سید عماد شاهرخی" طی حکمی از سوی سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد، وی ریاست گزینش جهادکشاورزی خراسان رضوی و معاونت پشتیبانی جهادکشاورزی لرستان را برعهده داشته است.

پیش از این اسفندیار حسنی مقدم مسوولیت سازمان جهادکشاورزی لرستان را بر عهده داشت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.