معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: جهاد تبیین، سدی محکم در مقابل خنثی سازی توطئه‌ها و شیطنت‌های تمام عیار استکبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد به گفته بهرام ستاری دستنایی  پس از سالیان متمادی در عرصه مهجوریت اسلام و ارزش‌های دینی بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال نظامی نوپا با عنوان جمهوری اسلامی شکل گرفت و این نعمتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده و باید آن را پاس داشت.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای ویژگی‌هایی است، اظهار داشت: در صورت ممیز قائل نشدن بین حق و باطل دشمنان این نظام شرایط را غبار آلود می‌کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در چنین شرایطی جهاد تبیین را فریضه قرار دادند تا استکبار ناتوان در وارونه جلوه دادن ذات نظام جمهوری اسلامی شود.

ستاری عنوان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری هر تلاشی جهاد نیست بلکه باید منجر به دشمن شناسی شود، جهاد تبیین باید دارای رویکرد‌ها و ویژگی‌هایی باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: تهاجم ترکیبی بر مبنای مختلف سیاسی، بین المللی و فرهنگی تمام عیار است و ما برای خنثی سازی آن‌ها باید مجهز به حرکت بازدارنده باشیم و به خودکفایی برسیم.

وی افزود: بازدارندگی در جهت دفاعی را باید تسریع دهیم و در بخش اقتصادی به خود کفایی برسیم و در بحث فرهنگی فرهنگ غنی اسلام را پردازش دهیم.

وی اظهار داشت: مسوولان باید این جنگ تمام عیار را شناسایی و به خوبی مدیریت و ابزار لازم را تجهیز کنند، بهترین رویکرد تقویت اصحاب رسانه است تا با دقت و ظرافت و به موقع به عرصه وارد شوند.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.