معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مهمترین دستاورد نظام اسلامی، مردم‌سالاری دینی است که مردم به صورت میانگین هر سال در یک انتخابات نظرات خود را در خصوص ارکان نظام اعلام می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد،بهرام ستاری دستنایی در گفتگو با برنامه زنده رادیویی چشم انداز با بیان اینکه دولت سیزدهم برآمده از رای مردم است و در نظام جمهوری اسلامی مسوولیت امانت مردم است، اظهار داشت: این دولت آمده تا از امکانات خدادادی نیاز‌های استان را برآورده کند تیم مدیریتی استان و در راس آن‌ها استاندار هم شبانه روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند.

وی با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم گفتمان انقلابی با رویکرد جهادی است، افزود: رسالت این دولت سلامت، تثبیت اقتصادی و پاسخگویی به نیاز‌های مردم و ترسیم بعد بین المللی است که دولتمردان همزمان در حال تلاش برای تحقق آنان هستند.

ستاری با اشاره به اینکه لرستان رتبه یک بیکاری در کشور را داشته و دولت بدنبال خروج از این وضعیت و رسیدن به توسعه است، افزود: این دولت آمده تا از امکانات خدادادی نیاز‌های استان را برآورده کند.

وی در ادامه به طرح‌های لرستان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: ۴۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۱۸ میلیارد تومان برای استان در دهه فجر پیش بینی شده که هر کدام در روز‌های مشخص شده در حال افتتاح هستند.

معاون استاندار لرستان افزود: ۱۶۹ توافق نامه از برکات سفر بود که اعتبار لحاظ شده برای طرح‌های عمرانی۶ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱ باید اجرایی شوند.

ستاری همچنین گفت: در توافق‌نامه‌های سفر رییس جمهور بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی و ۳۴۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی پیش بینی شده که اقتصاد استان را متحول خواهد کرد.

وی رمز توسعه استان را تغییر بروکراسی حاکم در ادارات اعلام کرد و گفت: فضای بروکراسی استان می‌بایست برای سرمایه گذاری پروژه‌های ملی تغییر کند تا سرمایه گذار به اهداف منفعت طلبانه خود در کنار تولید دست یابد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.