در پی وقوع تیراندازی در شهر بلکسبرگ در ایالت ویرجینیای آمریکا، ۵ نفر کشته و زخمی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان – پلیس آمریکا اعلام کرد در پی تیراندازی در مرکز شهر «بلکسبرگ» در ایالت ویرجینیای آمریکا، یک نفر کشته و چهار نفر دیگر هم زخمی شدند.

طبق گزارش سی ان ان، این تیراندازی در اواخر روز جمعه (به وقت محلی) در یک قلیان خانه در نزدیکی محوطه دانشگاه ایالتی ویرجینیا در مرکز شهر بلکسبرگ به وقوع پیوست. هنوز مشخص نیست چه مسأله سبب وقوع این تیراندازی در این قلیان خانه شد و کسی هم تا کنون در این ارتباط بازداشت نشده است.

بر پایه این گزارش، پلیس شهر بلکسبرگ در ایالت ویرجینیای آمریکا گزارشی را مبنی بر وقوع یک تیراندازی درساعت ۱۱:۵۳ دقیقه شب به وقت محلی دریافت کرد. از ۵ نفر افرادی که در این حادثه تیر خوردند، یک نفر کشته شد و بقیه به بیمارستان منتقل شدند. هنوز مشخص نیست مجروحان چه وضعیتی دارند.

همچنین طبق اعلام سی ان ان، یکی از مجروحان، از دانشجویان دانشگاه ویرجینیا تک است. رئیس دانشگاه ویرجینیا تک گفته است این دانشجوی زخمی اکنون از اتاق عمل بیرون آمده و حالش به نظر خوب می‌رسد.

رئیس دانشگاه ویرجینیا همچنین به خانواده قربانی این حادثه تسلیت گفت. گفتنی است به تازگی خبرگزاری رویترز گزارش داده است براساس تحقیقی که با بودجه دولت آمریکا صورت گرفته و روز جمعه منتشر شد، تیراندازی‌های کور در آمریکا روندی رو به فزونی داشته و شمار تلفات این تیراندازی‌ها در حال افزایش است. بر اساس تحقیق صورت گرفته، بیشتر افرادی که این دست اقدامات خشونت آمیز را مرتکب می‌شوند دچار آسیب‌های روحی بوده یا در وضعیت بحرانی قرار دارند. این پروژه تحقیقاتی با بودجه موسسه ملی دادگستری در وزارت دادگستری آمریکا اجرا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار