همزمان با دهه مبارک فجر پایگاه اورژانس ۱۱۵ با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در روستای حوم الدین راویز از توابع رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عصر پنج شنبه گفت: وجود پایگاه اورژانس ۱۱۵ در این منطقه موثر است و از آنجایی که مناطق پاقلعه از توابع شهربابک و راویز از توابع رفسنجان ییلاقی و کوهستانی، سرد و کمی صعب العبور هستند وجود یک پایگاه اورژانس می‌تواند در خدمات رسانی به بسیاری از افراد بیمار و نیز حوادث احتمالی مانند تصادفات کمک کننده باشد.

وحید محمدی شاهرخ آبادی می گوید:  خیران در رفسنجان از سال‌ها قبل در احداث فضا‌های درمانی پیشتاز بوده و هستند؛ امیدواریم بتوانیم در عرصه خدمت رسانی به مردم در حوزه درمان به بهترین نحو انجام وظیفه کنیم.

او  از خیر حاج منصور ضیائی که طرح پایگاه اورژانس ۱۱۵ این منطقه را اجرا کرده است تقدیر و تشکر کرد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این آئین گفت: این پایگاه قرار است جمعیت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از روستای حوم الدین راویز و بخشی از اهالی شهربابک را تحت پوشش قرار دهد.

محمدرضا زینلی حسینی می گوید: اهالی ۳۰ روستا در حوزه رفسنجان و ۱۵ روستا از حوزه شهربابک قرار است از خدمات این پایگاه بهره‌مند شوند.

علی ملاشفیعی بخشدار کشکوئیه در این آئین گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۱۰ متر مربع و اعیانی ۱۲۰ متر مربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شده است.

او می گوید: تجهیزات این طرح درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار