معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) گفت: دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی بوده و اتحاد و انسجام ملی در این ایام به خوبی متبلور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سرهنگ پاسدار امامعلی نوروزی گفت: دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسل گذشته با نسل جدید است و بر ما وظیفه است تا این نسل جدید را با رشادت‌های یک ملت آشنا کنیم تا دستاورد‌های نظام اسلامی را درک کنند.

ایران در دهه مبارک فجر با پیروزی انقلاب اسلامی تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده بوده است.

او گفت: اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در طول دهه مبارک فجر، در این ایام جلسه هم اندیشی با روحانیون اهل تسنن، دیدار چهره به چهره با ماموستا‌ها و سران عشایر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با خانواده‌های آسیب پذیر مناطق مرزی، نشست‌های روشنگری و بصیرتی برگزار می‌شود.

حضور در نماز‌های جماعت اهل تسنن، ویزیت رایگان پزشکی، ویزیت رایگان دام و طیور، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از کارآفرینان و نخبگان، برگزاری ایستگاه صلواتی، ارسال پیامک تبریک و تجلیل از دانش آموزان، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری مراسم مختلف در طول ایام دهه مبارک فجر در بخش‌های صومای برادوست، سیلوانا و سطح لشکر ۳ از دیگر برنامه‌های این لشکر است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.