مسوول بسیج مهندسین آذربایجان‌غربی گفت: با هدف کمک به احیای صنایع و معادن راکد و نیمه فعال، طرح صنعت‌یار و معدن‌یار در استان اجرایی می‌شود.

محمدرضا رضایار مسوول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اظهار کرد: این سازمان  با هدف کمک به احیای صنایع و معادن راکد و نیمه فعال و به منظور توسعه و شکوفایی این صنایع در آذربایجان غربی طرح صنعت‌یار و معدن‌یار را اجرایی می‌کند.

رضایار ادامه داد: بسیج مهندسین صنعت و معدن استان در راستای حمایت و جهش تولید دو برنامه مهم تدارک دیده و برنامه ریزی کرده است و گروه‌های جهادی در واحد‌های صنایع و معادن حضور میدانی داشته و مسائل مشکلات را در چهار دسته زیر ساخت، تحقیق و توسعه، قوانین و مقررات، مالی و بانکی و مسائل حقوقی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان را دسته بندی می‌کنند.

مسوول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بعد از پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی به‌ صورت میدانی، مشکلات بررسی و در زمینه مشاوره، تسهیل گری، رفع مشکلات و پیگیری اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون ۱۰ گروه جهادی بسیج مهندسین با مراجعه به ۲۳۰ واحد صنعتی و معدنی استان مشکلات آن‌ها را ارزیابی و پایش کرده اند و در این رابطه ۵۵ واحد مشکل دار شناسایی و برای حل مشکل به کارگروه رفع موانع استانداری معرفی شده اند.

رضایار هم چنین با اشاره به تشکیل قرارگاه جهش تولید در آذربایجان غربی اظهار کرد: امید است در این قرارگاه‌ اقدامی در بخش مشاوره و تسهیل گری و در راستای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی برداشته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.