اتمام حجت باشگاه استقلال با رشید مظاهری

باشگاه استقلال پیشنهاد دروازه بان تیمش را رد کرد و با او اتمام حجت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در اکثر بازی‌های نیم فصل اول تیمش نیمکت نشین بود بحث جدایی‌اش از آبی‌ها در حالی چند وقتی مطرح شده که هنوز وضعیت او با استقلال و جدایی اش مشخص نشده است.

از طرفی مطرح شده تیم‌هایی همچون پرسپولیس و سپاهان خواهان این دروازه بان هستند و این موضوع در حالی رخ داده که مظاهری با استقلال قرارداد دارد و برای جدایی نیاز به رضایت آبی‌ها دارد و بدون شک استقلالی‌ها هم رضایت نامه او را برای تیم رقیب صادر نخواهند کرد.

مظاهری گویا در صحبت‌هایی که با باشگاه استقلال داشته خواهان بازی در تیمش شده و اعلام کرده در صورت عدم نیاز به وی، قراردادش را فسخ کنند تا او بتواند تیم جدیدش را انتخاب کند.

البته با توجه به این شرایط،  مدیریت باشگاه استقلال هم این پیشنهاد را قبول نکرده و به دروازه بان تیمش اعلام کرده، یا تحت نظارت باشگاه  هر نوعی انتقالی صورت خواهد گرفت یا نیم فصل دوم هم، او در این تیم  ماندگار خواهد شد.

رشید مظاهری با وجود اینکه یک سال با باشگاه تراکتور قرارداد داشت با فسخ یک طرفه به تیم استقلال پیوست، اما مسائل حاشیه‌ای باعث شد که او نتواند  در درون دروازه انتظارات کادر فنی آبی پوشان را برآورده کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
کادر فنی و مدیریت استقلال در غفلت مظاهری را از دست میدن چوبش رو خواهند خورد. استقلال درون دروازه مشکلداره البته در تمام خطوط بعیده استقلال با مجیدی نتیجه بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
با سلام ضمن سپاس از مدیریت سردار آجرلو از هوادران ‌واقعی استقلال تقاضا دارم تمام عیار از مدیریت ایشان حمایت وتا آخر فقط حرفمان حرف سردار باشد این ‌روال کار مدیون ثبات مدیریت نامبرده بوده وامید‌وارم کادر فنی نیز از این ثبات بیشترین بهره را ببرد به امید ستاره سوم وآرزوی موفقیت برای همه استقلالی‌ها واقعی یه هودار ۶۷ ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
وقتی قبل بازی با الهلال میره خونه اینجا باید تلافی بشه
Iran (Islamic Republic of)
فهیم
۲۳:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
باشد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
کارمدیریت باشگاه استقلال عالی هست بله رشیدمظاهری دنبال درآمدزایی هست وبوده تامشهوروجاودان ماندن وشدن تازمانیکه اخلاق ورفتاردروجودخودش کنترل نکند ازاستقلال جداشودوبه تیم دیگری برود بازهمین رفتارها تکرارمیکند مظاهری دربازیهای آسیایی که دروازبان ذوب آهن بودزیرنظرقلعه نوعی بهترین بودولی ازآن موقع که جداشده کلان دنبال بهترین ویکی ازدروازبانهای خوب باشد نبودفقط حاشیه ودرآمدزایی ازاین تیم به ان تیم هست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
غرورکاردستش داد حساس ترین جابرای استقلال شاخ شد. بازیکن بایدجایگاهش روبفهمه بانازکردن وغروربجایی نمیرسی.
Iran (Islamic Republic of)
کاکو
۱۹:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
وقتی به عزیزیان مربی خودت توهین میکردی باید مواظب چوب خدا هم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
شکر رشید نامردی کرد برای تراختور چوبشم هم خورد
آخرین اخبار