مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همکاری موثر با خیران مدرسه ساز یکی از راهکار‌های اصلی برون رفت از چالش کمبود فضای آموزشی در استان کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار نماینده خیران مدرسه ساز جنوب استان گفت:آماده هرگونه همکاری با خیران مدرسه ساز هستیم.

او گفت: حمایت خیران از مجموعه آموزش و پرورش می‌تواند نتایج درخشانی برای رفع موانع و مشکلات نظام تعلیم و تربیت داشته باشد و در نتیجه سبب فراهم کردن زمینه رشد و تربیت نسل آینده ساز کشور شود.

رضایی گفت:  امید است که با همراهی خیران مدرسه ساز بتوانیم سرانه فضای آموزشی استان را به میانگین کشوری برسانیم و فضای آموزشی در شان دانش آموزان و معلمان استان در اختیارشان قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفته، در آینده‌ای نزدیک شاهد جمع آوری همه مدارس کپری در استان کرمان باشیم.

نماینده خیران مدرسه ساز جنوب استان کرمان هم گفت: مجمع خیران مدرسه ساز "تعلیم و تربیت" از ده سال قبل فعالیت خود را در شهرستان رودبار جنوب آغاز کرده و اقدامات موثری در زمینه ساخت، بهسازی و تجهیز مدارس جنوب استان انجام داده است.

حجت الاسلام حمیدرضا بهزادی پور گفت: در ماه‌های آغازین شروع بیماری کرونا، با حمایت خیران ۲ دستگاه لپ تاپ، ۲۰ دستگاه تبلت و ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان جنوب استان اهدا شد.

به گفته او، ساخت ۴ خانه ۱۰۰ متری برای ۴ خانواده دانش آموز یتیم در رودبار جنوب، تدارک سفر‌های دانش آموزی به مشهد مقدس برای بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای حدود ۳۰۰۰ دانش آموز، ارائه مشاوره تحصیلی و تربیتی و تامین موکت تعدادی از نمازخانه‌های مدارس از دیگر اقدامات انجام شده در مجمع خیران مدرسه ساز "تعلیم و تربیت" جنوب استان کرمان است.

نماینده خیران مدرسه ساز جنوب استان کرمان گفت: درمان دانش آموزان بیمار، اهدای عینک به دانش آموزان نیازمند، اهدای کتب کمک آموزشی به دانش آموزان کنکوری، برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان، ساخت هنرستان شبانه روزی مجهز در شهرستان رودبار جنوب در منطقه جازموریان، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به دانش آموزان از دیگر اقداماتی است که در راستای محرومیت زدایی از جنوب استان انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار