مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از ۷۰ درصد نیروی انسانی شاغل دولت در استان کرمان را فرهنگیان تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۷۰ درصد نیروی انسانی شاغل دولت در استان کرمان را فرهنگیان تشکیل می‌دهند. 

 او گفت: جامعه ما در قبال آموزش و پرورش و رشد و بالندگی دانش آموزان که سکان هدایت کشور را در آینده بر عهده می‌گیرند، مسئولیت دارد که این موضوع هم در قانون و هم در شرع و عرف مطرح شده است.

رضایی می‌گوید: همه ما که امروز مسئولیتی بر عهده مان گذاشته شده روزی بر روی صندلی‌های مدرسه بودیم و  هر جامعه‌ای برای رسیدن به توسعه پایدار باید نیروی انسانی را تقویت کند، مثلا در کشور ژاپن هر چند سرمایه و منابع خاصی ندارند، روی نیروی انسانی کار کرده اند و به رشد و پیشرفت چشمگیری رسیده اند، هر شهروندی که در حد توان در زمینه پرورش خلاقیت و افزایش بهره وری نیروی انسانی تلاش کند به نفع خودش در جامعه کار کرده است.

به گفته او بیشتر اقشار جامعه به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، اینکه رهبری تاکید بر جوانی جمعیت دارند به این دلیل است که جامعه در آینده‌ای نزدیک به پیری و رخوت نرسد، هر کسی هر کاری می‌تواند باید برای توسعه فضا‌های آموزشی یا تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس و از همه مهم‌تر تکریم معلم انجام دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار