مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور۱۶ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان همدان اهدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر عاطفه زارعی گفت: در سال‌های اخیر جذب منابع اهدایی (کتاب، نشریه و اسباب بازی) به یکی از مهم‌ترین راه‌های تامین منابع کتابخانه‌های عمومی تبدیل شده است، بنابراین رایزنی با ادارات و سازمان‌های مختلف فرهنگی و غیر فرهنگی با جدیت دنبال شد.

او گفت:در پی رایزنی با رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور، ۱۳ هزار و ۵۶ جلد کتاب و ۳ هزار و ۷۵۲ جلد نشریه در ۱۷۵ عنوان و با حوزه‌های موضوعی متنوعی، چون مردم شناسی، باستان شناسی، زبان شناسی، هنر‌های دستی و سنتی، حفاظت و مرمت و ابنیه و بافت‌های تاریخی در قالب دو مرحله در آذر و دی ماه ۱۴۰۰ به کتابخانه‌های عمومی استان همدان اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت:ترویج فرهنگ اهدای کتاب جهت تامین منابع مورد نیاز در کتابخانه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از ابتدای طرح اهدای کتاب در سال ۹۲ تا کنون جمعا ۶۳۰ هزار جلد کتاب از سوی مردم، سازمان‌ها و ادارات استانی وخارج استانی به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
سلام درزمینه کتاب دیجیتال که درایام کرونایی امکان حضوردرکتابخانه وجودنداشت چقدرکارشده واینکه معرفی کتاب قصه وکتابهای دیگربرای کودک ونوجوان انجام شده یا درحال اجراست؟