محمودی گفت:سیلاب بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وارد کرده است و دوسال قبل هم سیل ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مجتبی محمودی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان‌های جنوبی گفت: با توجه به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه نگهداری پل‌ها و ابنیه به رغم کمبود منابع و اعتبارات حجم خسارت‌ها در این سیلاب کاهش داشته است که باید هرچه سریعتر با اتمام عملیات راهداری و مرمت موقت اقدام اساسی برای بازسازی و ترمیم نقاط آسیب دیده انجام شود.

او می‌گوید: این سیلاب بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه راه‌های جنوب کرمان وارد کرده از سیلاب‌های سال ۹۸ و ۹۹ هم خسارت‌هایی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان وارد کرد که تا کنون هیچ گونه اعتباری برای جبران خسارت‌ها به این اداره کل پرداخت نشده است.

به گفته محمودی در حال حاضر ۸۰ دستگاه سنگین راهداری در مناطق سیل زده مشغول ترمیم و بازگشایی راه‌ها هستند که در چند روز گذشته تا کنون بیش از ۱۸۹ راه روستایی در مناطق سیل زده جنوب کرمان تیغ زنی و بازگشایی شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و‌نفل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به گستردگی منطقه و کمبود ماشین آلات راهداری حمل و نقل ماشین آلات در بین‌مناطق سیل زده کار زمانبری است که با همت همکاران بنده و پیگیری معاونت راهداری سرعت عملیات بازگشایی و تیغ زنی راه‌های خسارت دیده از سیلاب شتاب بیشتری به خود گرفته است.

محمودی گفت: این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهیم با تمام توان و امکانات در مناطق حضور داریم تا هیچ راهی بسته نماند و تردد روان و دسترسی مردم به راه آسانتر شود.

مجتبی محمودی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به صورت سرزده از مناطق سیل زده و روند عملیات راهداری، بازگشایی و ترمیم جاده‌های مناطق سیل زده جنوب کرمان بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.