آیت خاتمی الله گفت: امروزه یکی از موضوعات مهمی که نباید به فراموشی سپرده شود، بحث غیرت دینی است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تأکید بر اینکه امروز یکی از موضوعات مهمی که نباید به فراموشی سپرده شود، بحث غیرت دینی است، گفت: رهبر فرزانه انقلاب نیز بار‌ها در این خصوص تاکید داشته‌اند؛ چراکه همین غیرت دینی باعث شده تا حیات انقلاب حفظ شده و دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

او با اشاره به اینکه جامعه همچون یک کشتی بوده و همه ما سوار بر این کشتی هستیم، می گوید: آنچه که باعث می‌شود این کشتی به ساحل امن برسد، اتحاد است؛ چراکه دشمن همواره تلاش کرده است تا به انحای مختلف از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه، این اتحاد را از بین برده و به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه زنجان با تأکید بر اینکه همه ما به وجود اختلاف سلیقه در جامعه اشرافیت داریم، اما این اختلاف سلیقه نباید به اختلاف در جامعه بیانجامد، گفت: استفاده از اختلاف سلایق، جامعه را به تعالی خواهد رساند، اما دشمن تلاش می‌کند از این اختلاف سلیقه در راستای ایجاد اختلاف در جامعه استفاده کند که باید از این قضیه مراقبت کنیم.

خاتمی از فضای مجازی به عنوان یکی از راه‌های ضربه زدن دشمن به ایران اسلامی یاد کرد و  گفت: امروز به عینه می‌بینیم که دشمن در فضای مجازی جنگ‌نرم به راه انداخته و هدفی جز ضربه زدن به ایران اسلامی ندارد و در این زمینه نیز باید به گونه‌ای عمل کنیم که نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شود.

امام جمعه زنجان  می گوید: درست است که مقاومت در برابر دشمن همیشه هزینه‌بر بوده، اما فراموش نکنیم که اگر بخواهیم در برابر دشمن کوتاه بیاییم، باید هزینه‌ای به مراتب بیشتر بپردازیم.

به گفته خاتمی  مادران و همسران شهداء جایگاه بسیار والایی دارند و معتقدیم هر چقدر که در این زمینه کار شود، باز هم قادر نخواهد بود حق مطلب را ادا کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.