سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت شهرضا یکی از برنامه های مشارکتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کمک خیران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - شاهین شیرانی گفت: با توجه به فرسوده بودن و کمبود تجهیزات پزشکی در شهرستان شهرضا امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم بخش قابل توجهی از مراکز قدیمی این شهرستان را توسعه دهیم و بهسازی کنیم.

به گفته او در دهه فجر امسال با کمک خیران عملیات ساختمان مرکز جامع سرطان، بخش شیمی درمانی، توسعه آزمایشگاه آغاز و ۲ دستگاه چشم پزشکی و جراحی نیز در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

هم اکنون ۵۳ متخصص در شهرستان شهرضابه غیر از بخش خصوصی فعال هستند که فوق تخصصان گوارش، آندوسکوپی، کلیه، جراحی کودکان، چشم و نوزادان نیز از اول بهمن کار خود را آغاز می‌کنند.

شیرانی می‌گوید می‌گویددر تلاش برای جلب مشارکت نیکوکاران و ارتقاء روند خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت در شهرستان شهرضا هستیم.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اگر بخش خصوصی قصد ورود در بخش بیمارستان در جهت توسعه حوزه سلامت را دارد ما استقبال می‌کنیم.

شهرستان شهرضا هفت پایگاه اورژانس فعال دارد که از این تعداد پنج پایگاه بین جاده‌ای و ۲ پایگاه شهری است که سال آینده قرار است یک پایگاه در حوزه شهری ایجاد شود.

شهرستان شهرضا با ۱۶۰ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری جنوب استان اصفهان قرار دارد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.