نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور هیات دولت مقرر شد سازمان راهداری ۲۰ هزار ریال برای ایمن‌سازی آزادراه امیرکبیر سرمایه‌گذاری کند.

 مصطفی معینی دوشنبه شب در نشست خبری افزود: این رقم شامل ۱۰ هزار میلیارد ریال برای مسیر قم - کاشان و ۱۰ هزار میلیارد ریال نیز برای مسیر کاشان - اصفهان است.

وی اظهار کرد:بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، امسال برای این بیمارستان سه هزارو ۶۷۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش گفت:خبرنگاران چشم، گوش و زبان جامعه بوده و در توسعه منطقه و امیدآفرینی در جامعه تاثیرگذار هستند.

معینی افزود: طبق قانون باید هر ۱۰ سال ۲۰ کرسی نمایندگی به مجلس اضافه شود، حوزه‌های انتخابیه که شامل ۲ شهرستان هستند مثل حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل اگر هر شهرستان یک نماینده مستقل داشته باشد، رسیدگی امور راحت‌تر می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: فرمانداری کاشان ویژه است و باید اختیارات بیشتری از طرف استان به این فرمانداری تفویض شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب ها: کاشان ، نشست خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار