با تلاش آتش نشانان ۲ آتش‌سوزی گسترده در انبار پالت‌های انباشت شده و تعمیرگاه خودرو در اصفهان مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ساعت ۳ و ۴۷ دقیقه بامداد چهارشنبه، وقوع آتش‌سوزی گسترده انتهای خیابان آیت‌الله غفاری اطلاع داده شد.


محمد شریعتی، افزود: با اعلام حادثه آتش‌نشانان با تعداد ۱۵ دستگاه اطفائیه سنگین، آبرسان و خودروی حامل دستگاه تنفسی از شهر اصفهان همراه با مدیران مناطق ۱، ۳، ۴ به همراه تعدادی از رؤسای ایستگاه‌ها به محل حریق اعزام شدند.


وی گفت: باتوجه‌به انباشت تعدادی زیادی پالت در زمین محصور به وسعت حدود ۳ هزار متر، دود و شعله ناشی از آن، علاوه بر اکیپ‌های اعزامی دو دستگاه خودرو آبرسان از سازمان موتوری به محل حریق اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به حجم زیاد پالت انباشت شده و وسعت حریق درحالی‌که شعله آن از فاصله بسیار دور رویت می‌شد و تعدادی زیادی کپسول‌های ۱۱ کیلویی LPG بشکه‌های قیر نیز در این مکان نگهداری می‌شد و هر لحظه امکان سرایت به منازل مجاور بود، گروه‌های عملیاتی حاضر در محل با همکاری یکدیگر اقدام به اطفای آتش کردند و عملیات لکه‌گیری کماکان ادامه دارد.


وی تصریح کرد: این حریق خسارت جانی نداشت و علت حریق نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.


شریعتی گفت: در حادثه‌ای دیگر در ساعت ۴ و ۴۱ دقیقه بامداد امروز با اعلام حریق تعمیرگاه خودرو واقع در خیابان شهید بهشتی گاراژ خوزستان به ستاد فرماندهی، تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های ۱، ۱۴، ۱۱ و ۲ به همراه مدیر منطقه ۴ و تعدای از روسای ایستگاه‌ها به محل حریق اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل جادثه در مغازه مکانیکی در دو طبقه در گاراژی به وسعت حدود ۱۵۰۰ متر که دو دستگاه خودرو ۲۰۶ اس دی و سوناتا و یک دستگاه موتورسیکلت نیز داخل تعمیرگاه طعمه حریق شده بودند و شعله‌های آتش زبانه می‌کشید و حریق به سرعت در حال سرایت به دیگر بخش‌های گاراژ بود که تیم‌های عملیاتی اقدام به اطفا و پاکسازی محل کردند.


وی گفت: این حریق خسارت جانی نداشت و علت حریق نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.