مسئول سازمان بسیج هنرمندان زنجان از انتشار فراخوان روایت هنر در استان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - رستمخانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان زنجان از انتشار فراخوان روایت هنر در استان  خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان و انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس ورکشاپ "روایت هنر" را در  کشور برگزار می کنند.

او بابیان اینکه این طرح در ۳ بخش نقاشی، گرافیک و کارتون برگزار خواهد شد، گفت: تکنیک کار در این  بخش ها  آزاد بوده و پس از پایان مهلت ارسال، همه آثار به مرحله داوری راه می‌یابند.

به گفته رستمخانی این فراخوان در رشته نقاشی با موضوع "سردار سلیمانی و شهید آیت الله بهشتی، رشته گرافیک "هفته وحدت، عید مبعث، تسخیر لانه جاسوسی، دهه فجر"و رشته کارتون "سبک زندگی و خانواده" است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان زنجان بابیان اینکه داوری آثار توسط انجمن‌های هنری تجسمی انقلاب و دفاع مقدس صورت می‌گیرد، گفت: پس از انجام ارزیابی و داوری آثار پذیرفته شده توسط آن انجمن خریداری و در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و فضای مجازی استفاده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان می گوید: مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه امسال است.

به گفته رستمخانی علاقمندان می‌توانند تصاویر آثار خود را با درج مشخصات (نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام استان و شماره تماس) و با کیفیت حداقل ٣٠٠dpi و با فرمت jpg به شماره تلفن ٠٩١٩۵٣۵٣٢۶۵ از طریق پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.