جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه دشمنان حتی از اسم حاج قاسم هم هراس دارند،گفت:به لطف خدارژیم صهیونیستی به زودی نابودخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بسیج هنرمندان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار  سلیمانی مراسم شب شعری را با حضور شاعران زنجانی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار کرد.

سردار طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این برنامه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که اگر انقلاب ما توسط خود ما، دوستان انقلاب، اندیشمندان و نخبگان روایت نشود دشمن ۱۸۰ درجه برعکس و خلاف آن را روایت خواهد کرد؛ این فرمایشات رهبری به این معنا است که باید تمام وقایع ملی و انقلابی را دقیق به گوش نسل جوان برسانیم.

او به سالروز حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: باید به نسل جوان تمام زوایای ۹ دی و حوادث سال ۱۳۸۸ گفته شود؛ باید بگوییم که دشمنان قسم خورده انقلاب در صدد آن بودند که به کشور و انقلاب آسیب وارد کنند، ولی با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار کشور این توطئه خنثی شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای صحبت از مولفه‌ها و ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است، ادامه داد: امروزه از مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری و زندگی و منش این شهید بزرگوار است باید استفاده شود و برنامه‌های تبیینی مانند شب شعر برای ترویج مکتب شهید سلیمانی ایثار و شهادت و منش‌های شهید و مولفه‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او با بیان اینکه حاج قاسم همواره می‌گفت من سرباز ولایت هستم، افزود: همین رفتار حاج قاسم برای بسیاری از آحاد جامعه الگو است.

سردار طهماسبی تأکید کرد: همه ما باید مانند حاج قاسم در هر عرصه‌ای به گونه‌ای رفتار کنیم که ولایت از ما راضی باشد؛ همه مسئولان و آحاد جامعه باید همانند سردار سلیمانی ولایت‌مدار باشند.

او در ادامه به شکست دشمنان در برابر جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: دشمنان خیال باطلی داشتند که با شهادت حاج قاسم روند قدرت جبهه مقاومت متوقف می‌شود؛ اما همگی شاهدیم که جبهه مقاومت روز به روز قدرتمندتر می‌شود و به عبارتی دیگر آمریکا از منطقه در حال فرار است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه امروزه دشمنان حتی از اسم حاج قاسم هم هراس دارند؛ ادامه داد: دشمنان دیگر توان ایستادگی در مقابل مکتب حاج قاسم را ندارند و به لطف خدا و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.