مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از منع مالکان واحد‌های مسکونی و تجاری از واگذاری ملک خود برای مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده در این کلانشهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - مسعود رضوی گفت: در صورت واگذاری واحد‌های مسکونی و تجاری به صاحبان مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده مطابق قانون از فعالیت آن واحد صنفی جلوگیری خواهد شد.

 مالکانی که واحد ملکی و تجاری خود را با هر نوع کاربری به صورت اجاره، رهن و سرقفلی برای مشاغل مزاحم و آلاینده واگذار کنند،  این واحد‌ها درگام‌نخست به طور قطعی پلمب و مشمول جریمه و اخذ ۱۰ برابری عوارض صنفی از ملک مورد نظر خواهد شد.

به گفته او واگذاری ملک و استقرار مشاغل مزاحم و آلاینده علاوه مشکلات ترافیکی، روانی و اقتصادی سلامت جامعه شهری را دستخوش تغییر و دگرگونی خواهد کرد.

مدیر عامل ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: یکی از مطالبات شهروندان ساماندهی مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده است.

واگذاری املاک شهری به صورت خود آگاه و ناخودآگاه به مشاغل مزاحم و آلاینده نارضایتی شهروندان را به دنبال خواهد داشت؛ قبل از واگذاری واحد مسکونی و تجاری به افراد موضوع را از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی جویا شوند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.