امام جمعه مشهد گفت: رفاه، امنیت، آرامش، سعادت دنیا و آخرت در سایه حفظ ارزش های انقلاب و اسلام قابل تحقق است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: اینکه بدون ارزش های انقلابی، مردم می‌توانند سعادتمند شوند تفکر غلطی است.

او اظهار امیدواری کرد تا دولت برای خدمت به اسلام، انقلاب و ارزش‌ها توفیق خدمت یابد.

امام جمعه مشهد در بخشی از سخنانش ادامه داد: جوانان بدانند اگر بخواهند برای معیشت و رفاه قدم بردارند در سایه حفظ ارزش‌های دین و انقلاب است و بدون توجه به ارزش‌های انقلاب و اسلام میسر نیست.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: دولتمردان توجه کنند موفقیت آنها در این است که با رهبری زاویه پیدا نکنند، چنانکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، موفقیت دولت، موفقیت همه ما است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: خط فکری، اخلاص و صداقت شهیدان رجایی و باهنر و خط عملیاتی و اجرایی شهید رییسی برای دولتمردان باید الگو و سرمشق باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، شهید رجایی و رییسی را از جهات مختلف به عنوان الگو معرفی کردند.

آیت الله علم الهدی گفت: مردمی بودن، تعامل و عزت مندی در سیاست خارجی، اعتقاد به توانایی های داخلی، امید آفرینی، اجرای طرحهای بزرگ و صراحت در بیان مواضع انقلابی از ویژگی هایی است که رهبر معظم برای شهید رییسی برشمردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.