استاندار خوزستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با استفاده از داعش ضربه‌ای به نیرو‌های مقاومت در منطقه بزنند و تلاش‌های آن‌ها را خنثی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  خلیلیان گفت: دشمنان تلاش کردند شکستی را که در سوریه و عراق در مقابل محور مقاومت متحمل شدند را با شهادت سردار سلیمانی و همراهان او بگیرند.

او گفت: آن‌ها با شکست داعش در سوریه تلاش داشتند تا انتقام این شکست را از بانی شکست خود و کسی که مرز‌های جمهوری اسلامی را حفظ کرده به طور ناجوانمردانه اورا شهید کنند.

خلیلیان گفت: در طول یک هفته قبل از ۹ دی ماه برنامه‌ها ریزی‌ها و سازمان دهی‌هایی انجام شد که منجر به رفع فتنه سال ۸۸ شد و با درایت مقام معظم رهبری حضور مردم در صحنه در ۹ دی ماه فتنه سال ۸۸ خنثی شد.

استاندار خوزستان گفت: سالگرد شهادت شهدای هویزه هست که جوانمردانه در مقابل ارتش صدام مقاومت کردند تا مرز‌های جمهوری اسلامی را حفظ کنند، شهید علم الهدی به همراه نیرو‌های خود توانستند جلوی حمله دشمن را بگیرند.

این مقام مسئول گفت: در این دولت انقلابی نیز تلاش می‌کنیم تا زندگی مردم را بهبود ببخشیم و شرایط را برای زندگی بهتر فراهم کنیم.

پیکر پاکومطهر ۲ شهید گمنام امروز در سالروز شهادت حضرت زهرا در اهواز تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.