سرتیپ دوم حسین‌نژاد گفت: پیاده نظام داخلی دشمن سعی دارد رشادت‌های جوانان و شهدا را کمرنگ کرده و اهداف استکبار را در ایران اسلامی پیاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز - سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین‌نژاد گفت: پیاده نظام داخلی دشمن سعی دارد رشادت‌های جوانان و شهدا را کمرنگ کرده و اهداف استکبار را در ایران اسلامی پیاده کند و باید در مقابل این توطئه دشمن هوشیار باشیم.

او گفت: هر اتفاق تلخی که در طول تاریخ تشیع رخ داده از بی بصیرتی برخی خواص و دنباله روی برخی از عوام بوده است و نظام مقدس ایران اسلامی به برکت خون‌های مجاهدانی شکل گرفت که سال‌ها برای حفظ آن مبارزه کردند و ما باید قدردان این ایثارگری باشیم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین نژاد گفت: سال ۱۳۸۸ استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و پیاده نظام آن‌ها در داخل، تمامی ابزار‌های خود را بکارگرفتند تا نسخه انقلاب را بپیچند و سفارت انگلستان در تهران فاسدترین افراد را سازماندهی کرده و به خیابان‌ها آورده بود.

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) گفت: شهید سلیمانی یکی از افراد برجسته و فهیمی بود که در طول انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن تنها گوش به فرمان ولایت بود و ما نیز اگر می‌خواهیم در این عالم پر تلاطم همچنان روی پای خود بایستیم باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

این مقام مسئول گفت: در سال ۱۳۹۱ داعش پشت در‌های کاخ بشار اسد رسیده بود و حاج قاسم سلیمانی با حضور در دمشق این توطئه را خنثی و میدان را فرماندهی کرد چرا که به خوبی می‌دانست، داعش برای نابودی و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده و هدف اصلی سوریه و بشار اسد نبود.

او گفت: روزی ۹۰ درصد از خاک سوریه در اشغال داعش و گروه‌های وهابی بود لذا جوانان باید بدانند که حاج قاسم و مجاهدان راه اسلام چه ایثارگری‌هایی برای عقب راندن و نابودی داعش کردند.

سرتیپ دوم پاسدار حسین نژاد گفت: دشمن به سرکردگی استکبار جهانی خبیث با تمام قوا با این نظام اسلامی در حال جنگ است و جنگ اقتصادی هر کشوری را ویران می‌کند و اکنون با مشکلاتی مواجه هستیم که بخش عمده‌ای از این مشکلات ناشی از خباثب آمریکا است، اما با این وجود بازهم روی پای خود ایستاده‌ایم.

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) تصریح کرد: از آینده نباید نگران باشیم چرا که مجاهدان راه حق شبانه روز برای حفظ نظام، اسلام و تشیع جان خود را نثار کرده تا این نظام همچنان با عزت و اقتدار بماند.

پس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران دشمنان در داخل و خارج از کشور برای ضربه زدن به نظام تلاش‌های فراوانی کردند که با هوشیار، بصیرت، اراده و ایمان مردم و مسئولان توطئه‌های آن‌ها خنثی شده است.

راه و روش شهدای ایران در جامعه به یادگار مانده است و جوانان ایرانی با تقوا، ایمان و شهامت هماره در عرصه‌های مختلف راه شهدا را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.