امام جمعه شهرستان گتوند گفت: در راس شهدای عصر ما حاج قاسم سلیمانی قرار دارد و مدافعان حرم مجاهدان در راه خدا هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الا سلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه گتوند گفت: در راس تمام شهدای عصر ما سیدالشهدای مدافعین حرم حاج قاسم سلیمانی است، سربازان تربیت یافته مکتب انقلاب به حد و اندازه‌ای رسیدند و به عمق معنویتی دست پیدا کردند که در رکاب حاج قاسم سلیمانی جان فدا کردند.

او گفت: گاهی اوقات خداوند نعمت‌هایی را ارزانی داشت که به اندازه چهار دهه انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی را تکان داد اثر سوزناک شهادت شهید حججی این جوان وارسته و تکامل یافته از داخل کشور را تکان داد که این چیزی غیر از داشتن خانواده‌ای پاک و دیندار نیست.

محمدرضا حججی پدر شهید حججی گفت: بعد از دو دهه از انقلاب اسلامی نسلی بین مردم به وجود آمد بنام مدافعان حرم، مدافعان حرمی که رهبر انقلاب در مورد آن‌ها فرمودند مدافعان حرم أجر دو شهید را دارند، چون مجاهدان در راه خدا هستند.

حججی گفت: رهبر انقلاب فرمودند شهید حججی به واسطه اخلاقی که داشتند خداوند او را عزیز کرد و به واسطه شهید ملت و خانواده این شهید شد و خداوند این شهید جوان را به عنوان سخنگوی شهدا انتخاب کرد.

این مراسم به مناسبت دومین سالگرد فرماندهان محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که دو سال پیش در فرودگاه بغداد مورد اصابت موشک نیرو‌های آمریکایی قرار گرفتند و به مقام شهادت نائل آمدند، برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.