حسنوند گفت: جنایتکاران جهان دست از دشمنی و عداوت با ایران و انقلاب برنداشته و همواره به دنبال سلطه و استثمار جهانیان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در آستانه دومین سالگرد شهید سلیمانی بر جهانیان اثبات شده که مستکبران و زورگویان عالم هیچ گاه استقلال و آزادی را برای ملت‌های جهان نخواسته و وجود مبارزانِ راه حق را که سدی در مقابل استعمارگری و استثمار مستضعفان است را بر نمی‌تابند.

او گفت: مردم به این بصیرت و آگاهی رسیده اند که جنایتکاران جهان دست از دشمنی و عداوت با ایران و انقلاب برنداشته و همواره به دنبال سلطه و استثمار جهانیان هستند.

حسنوند گفت: سردار قاسم سلیمانی نمونه‌ای برجسته از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام (ره) بود که ولایتمداری و سربازی را در عمل به اثبات رساند و تمام زندگی خود را وقف خدمت به اسلام، دفاع از دین و حمایت از مستضعفان جهان نمود.

او گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سلیمانی عزیز ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست، بی شک «خَیْرُ الدُّنیا وَ الْاخِرَه» در زندگی این شهید والامقام در تعریف رهبری از او تبلور پیدا می‌کند که صدق و اخلاص را جوهره مکتب این شهید و پایبندی و وفاداری کاملاً صادقانه سردار به عهدی که با پروردگار بسته بود و تعامل از سر صدق حاج قاسم با امام و آرمان‌های اسلام و انقلاب را مایه برکت فعالیت‌های او می‌دانند.

به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اقدام ناجوانمردانه و مذبوحانه شیطان بزرگ در ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهان او از جمله ابومهدی المهندس، نشان از ضعف و حقارت آن‌ها در مقابل سربازان جبهه مقاومت دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.