مراسم ۹ دی و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی روز جمعه بعد از برگزاری نماز جمعه به صورت پیوسته در مصلی ایذه برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوّتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: مراسم ۹ دی و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی روز جمعه بعد از برگزاری نماز جمعه به صورت پیوسته در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد و با حضور پرشور مبلغی باشیم برای بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی که عزت و آبرو و استقلال نظام جمهوری اسلامی، ولایت مداری، بصیرت، زمان شناسی و امام شناسی ملت را رقم زد.

او افزود: عشق به خدای متعال از سردار سلیمانی یک عبدصالح به وجود آورد، عشق به ولایت از ایشان یک سرباز ولایت و عشق به مردم یک خادم خالص و مخلص به وجود آورد و باعث شد امروز در قله رفیع عظمت و ماندگاری قرار بگیرد.

نبوتی اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین هفته‌ی بصیرت اهتمام لازم و شایسته را داشته باشند و بخشداری‌ها نسبت به برگزاری این مراسمات در سطح بخش اقدام نمایند.

به گفته سرپرست فرمانداری ایذه ۲۵ دی روز شهرستان ایذه متعلق به همه مردم است و باید به یک بزرگداشت همگانی تبدیل شود و در روز شهرستان از فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.