‌فرمانده ناحیه مقاومت هندیجان گفت: مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید برای جوانان امروز و نسل‌های آینده شناخته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرماندهی ناحیه مقاومت بسبج هندیجان گفت: برنامه‌های متنوع در دهه بصیرت و میثاق با ولایت و همزمان با سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و همرزمان این شهدای والامقام در شهرستان برگزار خواهد شد.

او افزود: امروزه همه ما باید بتوانیم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم و اجازه ندهیم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد فتنه و سواستفاده از مشکلات اقتصادی کشور ارزش‌های این نظام را تخریب‌کنند

سرهنگ قاسمی خشاب ادامه داد: کنگره شهدای کربلای خوزستان سال آینده در استان برگزار می‌شود و طبق برنامه‌های مشخص شده از استان در شهرستان هندیجان نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت هندیجان اضافه کرد: در دهه بصیرت و میثاق با ولایت علاوه بر گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و همچنین دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های مثل یادواره شهدا، فضاسازی شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تقدیر از مدافعان حرم، برگزاری مسابقات ورزش، فرهنگی و هنری در شهرستان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار و. توسط گرو‌های جهادی و پایگاه‌های ناحیه مقاومت شهرستان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.