آقا میری گفت: دانشگاه‌ها باید در معرفی و حفظ اسطوره‌ها گام بردارند و این وظیفه را به درستی انجام دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود آقا میری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم سلیمانی با دانشگاه و رسانه گفت: یکی از وظایف دانشگاه ها، حفظ اسطوره هاست.

او افزود: سردار سلیمانی بزرگترین اسطوره‌ برای جوانان است، باید این افراد را همانطور که هستند در جامعه به افراد معرفی کنیم. دینداری، تقوا، توکل، اثرگذاری، عملگرایی، ولایت مداری، احترام به امور مستضعفین، صداقت، با مردم زیستن، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت، بصیرت و دشمن شناسی از ویژگی‌های ایشان بوده است.

آقامیری تصریح کرد: دانشگاه آزاد به عنوان وظیفه خود، به سمت علمی و پژوهشی کردن مکتب سردار سلیمانی گام برداشته تا بتوانند از الگو‌های شخصیت ایشان برای دانشجویان استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز بیان کرد: در حفظ اسطوره ها نظیر شهید سردار سلیمانی و بازسازی شخصیتی ایشان که کمتر دیده شده در تلاش هستیم و امیدواریم که موفق شویم. امروز بیش از ۱۳۰ پایان نامه در باب سردار سلیمانی در کشور اخذ شده است و فردا تعدادی از آن‌ها ارائه خواهند شد و امیدواریم که بتوانیم یک مسیر علمی را در این راستا طی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر طهمورث شیری
۱۱:۴۵ ۰۸ دی ۱۴۰۰
آقای ...! شما با انتصاب دوستان و آشنایان بیکار خود در تهران مرکزی بدرستی اسطوره ها رو حفظ می کنید ؟ خانم ... رو با هواپیما از بیرون دانشگاه آزاد به جمع دوستان مدیرانتان اضافه کردید مبارکه