خودروی شاسی بلند Purosangue فراری از نزدیک دیده شد

جاسوسان خبری تصاویری از خودروی آینده شرکت فراری را منتشر کردند که شبیه به شاسی بلند‌های معمول نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی Purosangue (در زبان ایتالیایی به معنای اصیل) یکی از خودرو‌های در دست ساخت شرکت فراری بوده که مانند لامبورگینی اوروس، شبیه شاسی بلند‌های معمولی نیست، بلکه بیشتر شبیه به یک هاچ بک بزرگ است.

با توجه به سابقه این شرکت، خودروی Purosangue از نظر فنی اولین خودروی چهار در فراری نخواهد بود. این برند ایتالیایی نمیتواند یک جریان درآمدی جدید (خودرو‌های شاسی بلند و اسپورت) را نادیده بگیرد.

این خودرو آینده فراری از معماری جدید موتور وسط جلو با پشتیبانی از سیستم چهار چرخ متحرک، گیربکس دوکلاچه، سیستم تعلیق بادی و پیشرانه‌های هیبریدی استفاده خواهد کرد. فضای داخلی دارای چهار صندلی به همراه سیستم سرگرمی برای صندلی‌های عقب است.

هنوز اطلاعات کاملی از این خودروی ایتالیایی در دست نیست و احتمالاً پس از خودروی ۲۹۶ GTS کانورتیبل که انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۲ از آن رونمایی شود، آشکار خواهد شد.

خودروی شاسی بلند Purosangue فراری

ارزان‌ترین خودروی فراری، روما است که ۲۲۲ هزار دلار (۱۷۲ هزار پوند) قیمت دارد و ما انتظار نداریم پروسانگ قیمت پایین‌تری داشته باشد. برای مقایسه بد نیست بدانید GTC۴ Lusso که تولید آن متوقف شده و پروسانگ جایگزین آن خواهد شد، ۲۶۳ هزار دلار در مدل V۸ و ۳۰۳ هزار دلار در مدل V۱۲ برای مشتری هزینه داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۱۰:۳۶ ۰۸ دی ۱۴۰۰
این چیه دیگه