به پیکاپ برقی و ۶ چرخ Thundertruck سلام کنید

به تازگی یک کانسپت از خودروی جدیدی منتشر شده که ۶ چرخ دارد و برقی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، دنیای خودرو برای ایجاد تغییر آماده است و خودروسازان در حال ساخت خودرو‌های برقی و برخی از جالب‌ترین وسایل نقلیه در چند دهه اخیر هستند. به لطف پیشرانه‌های الکتریکی و پیشرفت سریع فناوری باتری، تولیدکنندگان کوچک بیشتری وارد بازار خودرو می‌شوند. جدیدترین پیکاپ منحصر به فرد مربوط به شرکت Wolfgang است که بر خلاقیت‌های نوآورانه و طراحی پیشرفته تمرکز دارد. طراحی Thundertruck آن‌ها، برداشتی منحصر به فرد از انقلاب سریع در حال رخ دادن در توسعه خودرو‌های برقی با ویژگی‌هایی است که قبلاً هرگز در یک پیکاپ ندیده بودیم.

آزمایش ویژگی‌های جدید این خودرو به ما نشان می‌دهد که آینده اینگونه خودرو‌ها چگونه می‌تواند باشد. خودروی Thundertruck کانسپت یک وسیله نقلیه برقی است که در رندر‌های سه بعدی زیبا، برداشتی بی نظیر از آینده را به ما نشان می‌دهد.

پیکاپ برقی Thundertruck

ساخت و تولید یک وسیله نقلیه، بسیار دشوارتر از ارائه ایده‌های هیجان انگیز برای یک وسیله نقلیه است. نداشتن محدودیت در رندر‌ها، به طراحان اجازه می‌دهد تا ذهن خود را آزاد و به ایده‌های بدون مانع فکر کنند. به عنوان مثال توسعه برد Thundertruck را در نظر بگیرید که مجموعه‌ای از چرخ‌های اضافی را باید به عقب این ماشین متصل کند. این ویژگی منحصر به فرد در مجموع ۵۶۰ مایل را به برد خودرو اضافه می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار