امیرآبادی گفت: اروپا به دنبال شکستن هماهنگی بین ایران، روسیه و چین است ولابی صهیونیستی هم به دنبال فشار بر آمریکاست تا مذاکرات پیش رفته و جلوی غنی‌سازی هسته‌ای ایران گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،احمدامیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه طلبه‌ها و فضلای لنجان مقیم حوزه علمیه قم، گفت: مذاکرات برجام در حال انجام است و هم اینک تاکتیک آن تغییر کرده و سیاست نظام اسلامی در این مرحله از مذاکره‌ها، فشار بر ۱+۴ است که تا تحریم‌ها رفع شود، البته آنان نیز به دنبال اهداف خود هستند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اروپا به دنبال شکستن هماهنگی بین ایران، روسیه و چین بوده و اسرائیلی‌ها نیز نقش خود را بازی کرده و لابی صهیونیستی هم به دنبال فشار بر آمریکاست تا مذاکرات پیش رفته و جلوی غنی‌سازی هسته‌ای ایران گرفته شود.

امیرآبادی تصریح کرد: چین و روسیه به دنبال احیای برجام هستند و با تیم جمهوری اسلامی هماهنگ عمل کرده‌اند و نباید به برخی اخبار دروغ که درباره هماهنگی نبودن این ۲ کشور وجود دارد، گوش داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سه کارگروه هسته‌ای، راستی آزمایی و لغو تحریم‌ها نیز در مذاکرات تشکیل شده و در حال انجام است تا به نتیجه برسند.

امیرآبادی گفت: در خصوص واکسن نیز رئیس جمهوری بسیار خوب عمل کرده و واکسن‌های بسیاری را وارد کردند که بسیار مناسب بوده‌است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از عوامل فساد در کشور، ارز ۴۲ هزار ریالی است که دولت سیزدهم برای این مساله برنامه داشته و این ارز را فقط برای دارو و گندم اختصاص می‌دهد.

او ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که درمجلس شورای اسلامی ارائه شد، ارائه بنزین به هر کدملی به جای ماشین بود که از سوی دولت سیزدهم به صورت پایلوت در جزیره کیش و قشم در حال اجراست تا به نتایج مناسب دست پیدا کند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از نزدیک شش میلیون افراد تحت پوشش کمیته امداد، فقط پنج درصد ماشین دارند و ۹۵ درصد از آنان از یارانه انرژی استفاده نمی‌کنند که بی‌عدالتی است.

او افزود: ارتباطات با کشور‌های حاشیه خلیج فارس، ترکمنستان، ترکیه، عربستان و قطر از فعالیت‌های مناسب دولت است تا گشایش‌های مناسبی در کشور ایجاد شود.

نماینده قم درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهوری به آینده روشن ایران بسیار امیدوار است و درحال فعالیت است تا مشکل‌های اقتصادی کمتر شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه مجلس شورای اسلامی کمک به دولت سیزدهم البته همراه با نظارت بر فعالیت‌ها است و باید در این راستا قدم برداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار