مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : تمام محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : به علت فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه از روز گذشته تاکنون در هشت شهرستان بارش برف و باران گزارش شده است.

او گفت : در ۲۵ محور شریانی و پنج محور غیر شریانی بارش برف و باران توسط اکیپ‌های راهداری گزارش شده، اما تمامی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: برای عملیات برف روبی و بازگشایی محور‌های برف گیر ۴۷ نیرو راهداری با ۳۶ دستگاه ماشین آلات فعالیت دارند.

کرمی با اشاره به انجام عملیات برف روبی در محور‌هایی مانند نودشه به نوسود و نودشه به هانی گرمله، افزود: از دیروز تاکنون ۴۷۵ کیلومتر برف روبی و ۲۲۰ تن شن ونمک پاشی توسط اکیپ‌های راهداری انجام شده است.

او ادامه داد: طی مدت ذکر شده به سه دستگاه خودرو گرفتار در برف توسط نیرو‌های راهداری امداد رسانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با تلاش مأموران راهداری استان کرمانشاه تمام محور‌های مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی خاصی وجود ندارد.

کرمی گفت: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.