فراخوان رویداد پویانمایی و تصویرسازی " عقیق سلیمان" به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لرستان اعلام شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سعید شاهوردی مسئول واحد تصویری حوزه هنری لرستان گفت: این رویداد با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری خرم آباد برگزار می‌شود.

سعید شاهوردی افزود: ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار شجاع ایران اسلامی و عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی از موضوعات و پویانمایی، موشن گرافیک، موشن کمیک، نقاشی و تصویرسازی دیجیتال از بخش‌های در نظر گرفته شده این رویداد هنری است.

او با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به رویداد تا نهم دی ماه است بیان کرد: به نفرات اول هر بخش لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می‌شود، همچنین در هر بخش از یک اثر تقدیر به عمل آمده و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به آن اثر اهدا خواهد شد، از آثار بعدی نفرات برتر نیز حمایت مالی صورت می‌پذیرد.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری لرستان افزود: شرکت در رویداد برای تمامی گروه‌های سنی آزاد می‌باشد، مدت زمان اثر بیشتر از ۲ دقیقه نمی‌تواند باشد، هر فرد یا گروه مجاز به شرکت دادن سه اثر است و به آثار مشترک (کارگردانی) فقط یک جایزه پرداخت می‌شود.

شاهوردی  با تاکید بر اینکه دبیرخانه رویداد مجاز است از آثار راه یافته به بخش مسابقه در جهت تبلیغ و نشر بهره برداری نماید ادامه داد: یک روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه گروه‌ها و افراد شرکت کننده باید در محل حوزه هنری لرستان حاضر شده و مرحله پایانی تولید، رندر نهایی و خروجی اثر را به انجام رسانده و اثر را تحویل دبیرخانه دهند.

او گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه رویداد با نشانی خرم آباد، میدان امام (ره)، ساحلی دکتر حسابی نبش آرش ششم، حوزه هنری لرستان تحویل دهند و برای سوالات خود با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۲۹۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.