معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۷۲ پزشک متخصص جذب و با توجه به نیاز شهرستان‌ها در مناطق مختلف استان بکار گرفته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، صالح آزادبخت،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این تعداد در رشته‌های تخصصی بیهوشی، داخلی، قلب، زنان، اطفال، روانپزشکی، چشم پزشکی، ارتوپد، طب اورژانس، حلق و بینی جذب شده اند.

وی بر ماندگاری پزشکان متخصص با شرایط ویژه پس از اتمام طرحشان در استان تاکید کرد و گفت: لرستان گنجینه‌ای از هنر و آثار باستانی، دارای ۵۴ آبشار دیدنی و سرزمین آبشار‌ها و مفرغ است..

وی در خصوص نحوه توزیع متخصصان اظهار داشت: این اقدام طبق قانون، بر حسب نیاز دانشگاه و با رعایت عدالت انجام شده است.

آزادبخت خطاب به پزشکان تازه جذب شده گفت: شرط عضویت علمی دانشگاه، داشتن بودر تخصصی است از طرفی عضو خانواده‌های معظم شهدا و متاهل بودن افراد از دیگر امتیازاتی است که در نظر گرفته شده است و احکام بر حسب نیاز‌ها و امتیازات صادر خواهد شد.

دکتر علا الدین شیخی رییس نظام پزشکی لرستان نیز برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی به منظور آشنایی متخصصان با قوانین و مقررات حوزه سلامت را مهم دانست و گفت: نظام پزشکی استان از همه این پزشکان برای حضور در کلاس‌ها دعوت می‌کند تا با قوانین و مقررات، نحوه ارائه خدمت به مردم متناسب با چارچوب‌های قانونی آن آشنا شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.