منابع رسانه‌ای اعلام کردند هیئتی مصری که به غزه رفته بودند بعد از دیدار با سران حماس عازم تل‌آویو شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، هیئتی مصری که پیش از این برای دیدار با سران حماس به غزه رفته‌بودند، عازم «تل آویو» شدند. براساس منابع آگاه این هیئت پاسخ حماس را در مورد مسئله اسیران و بازسازی غزه به مقامات رژیم صهیونیستی خواهد رساند.

منابع به این خبرگزاری اطلاع داده اند همراه این هیئت مصری جوابیه حماس درخصوص قبول نداشتن ارتباط میان بازسازی غزه به معامله زندانیان، است. حماس به مصری‌ها اعلام کرده بر این باور است تنها راه‌حلی که وجود دارد عمل کردن به ابتکار این جنبش برای معامله زندانیان است.

این جنبش همچنین به هئیت مصری هشدار داد ادامه سیاست تعلل منجر به انفجار اوضاع در غزه می‌شود، زیرا وضعیت غزه به سرعت در حال جوشش است و ممکن است در مدت کوتاهی با مراحلی تشدید‌کننده مواجه شود.

در همین راستا روزنامه رای الیوم از وجود تحولات و شواهد و قرائن شکل گیری سومین انتفاضه مسلحانه در سرزمین‌های فلسطینی و سرخوردگی سازمان‌های و موسسات امنیتی اسرائیل و دست برتر مقاومت و افزایش قدرت بازدارندگی آن خبر داد.

براساس گزارش این روزنامه رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر در برابر دو چالش راهبردی قرار دارد، اولین چالش یک چالش داخلی است که با افزایش تعداد و نوع و کیفیت عملیات مقاومت، که شامل حملات با سلاح‌های سرد و گرم و زیر گرفتن با خودرو روبروست.

دومین چالش، چالش خارجی است که ناشی از محور مقاومت شامل ایران، سوریه، عراق (الحشد الشعبی)، یمن (جنبش انصار الله) و فلسطین اشغالی (کرانه باختری و نوار غزه) است و محبوبیت آن روز به روز در میان فلسطینی‌ها و افکار عمومی عربی و اسلامی رو به افزایش است و تهدید‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چالش می‌کشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار