رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان استان ۸ شهرستان در وضعیت آبی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد خزایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:  از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، هشت شهرستان «همدان، تویسرکان، ملایر، بهار، فامنین، درگزین، اسدآباد و رزن» در وضعیت آبی و ۲ شهرستان «نهاوند و کبودراهنگ» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

او از تزریق  ۲ میلیون و ۴۲۴ هزار دُز واکسن کرونا برای جامعه هدف این استان از ابتدای واکسیناسیون کرونا خبر داد و افزود:از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۴۳ نفر دُز اول و یک میلیون و ۶۰ هزار و ۷۳۷ نفر دُز دوم و ۷۲ هزار و ۳۰۶ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان بیان کرد: شهرستان‌های استان همدان در تزریق دُز نخست واکسن کرونا به ترتیب اسدآباد ۷۷ هزار و ۳۷۵ دُز، همدان ۵۱۲ هزار و ۴۱ دُز، نهاوند ۱۲۵ هزار و ۹۶۰ دُز، ملایر ۲۰۶ هزار و ۲۲۳ دُز، کبودراهنگ ۹۳ هزار و ۴۰۲ دُز، فامنین تزریق ۲۷ هزار و ۴۷۵ دُز، درگزین ۲۹ هزار و ۹۲۷ دُز، رزن ۵۵ هزار و ۵۵۶ دُز، تویسرکان ۷۶ هزار و ۲۱۸ دُز و شهرستان بهار ۸۶ هزار و ۸۶۶ دُز است.

خزایی تصریح کرد: همچنین یک میلیون و ۶۰ هزار و ۷۳۷ دُز واکسن کرونا در نوبت دوم در استان همدان تزریق شده که سهم شهرستان اسدآباد ۶۲ هزار و ۹۵۸ دُز، همدان ۴۲۶ هزار و ۳۱ دُز، نهاوند ۱۰۴ هزار و ۹۲۷ دُز، ملایر ۱۶۸ هزار و ۸۳۹ دُز، کبودراهنگ ۷۱ هزار و ۵۷ دُز، فامنین تزریق ۲۳ هزار و ۷۲ دُز، درگزین ۲۴ هزار و ۹۷۰ دُز، رزن ۴۳ هزار و ۵۹۹ دُز، تویسرکان ۶۲ هزار و ۶۳۰ دُز و شهرستان بهار ۷۲ هزار و ۶۵۴ دُز است.

او گفت: در عین حال سه هزار و ۴۵۴ دُز واکسن نوبت سوم (یادآور) در شهرستان اسدآباد، ۳۱ هزار و ۱۵۹ دُز در همدان، هفت هزار و ۸۳۰ دُز در نهاوند، ۱۲ هزار و ۲۴۲ دُز در ملایر، سه هزار و ۴۴۴ دُز در کبودراهنگ، یک هزار و ۳۰۹ دُز در فامنین، یک هزار و ۹۱۱ دُز در شهرستان درگزین، ۲ هزار و ۲۹۱ دُز در رزن، چهار هزار و ۶۶۴ دُز در تویسرکان و چهار هزار و ۲ دُز در شهرستان بهار تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان اضافه کرد: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، هشت شهرستان «همدان، تویسرکان، ملایر، بهار، فامنین، درگزین، اسدآباد و رزن» در وضعیت آبی و ۲ شهرستان «نهاوند و کبودراهنگ» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.