معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:ازافراد بالای ۴۰سال که دو دز واکسن را دریافت کرده اند درخواست می‌شود دز سوم خود را هم دریافت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر الهام عظیمی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:تا روز ۲۱ آذر ۷۷ هزار و ۴۹ دز واکسن در نوبت اول ۶۳ هزار و ۶۶ دز در نوبت دوم و ۲۵۶۱ دز نوبت سوم واکسن کرونا در شهرستان تزریق و مجموع تعداد تزریقات نیز به ۱۴۱ هزار و ۴۰۳ دز رسیده است.

او گفت:از همه افراد بالای ۴۰سال که سه واکسن بهارات، سینوفارم و برکت دریافت کرده و سه ماه از تزریق دوم گذشته درخواست می‌شود دز سوم خود را دریافت کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآبادهمچنین با بیان اینکه تزریق دز اول و دوم برای افراد ۱۲ تا ۱۸ سال در اسدآباد سه درصد نسبت به استاندارد کشوری بیشتر است گفت:میانگین تزریق واکسن دانش آموزان در دز اول در سطح کشور ۸۶٪ و در اسدآباد ۸۹٪ و میانگین دز دوم در کشور ۷۲٪ و در اسدآباد ۷۵٪ است.

عظیمی همچنین با ابراز نارضایتی از رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی  در برخی مدارس بیان کرد:تا روز یکشنبه ۳۹ معلم از مجموع ۱۳۸۱ معلم شهرستان واکسن خود را دریافت نکرده اند.

او میانگین درصد انجام گندزدایی در مدارس اسدآباد  را تنها ۱۹٪ اعلام کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.