معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به توسعه بسته تحولی خوانا در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گفت: این طرح هم‌اکنون در ۲۸۸ مدرسه و آموزشگاه استان در حال اجرا است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: با عنایت به ضرورت ارزیابی اثربخشی طرح خوانا در سال تحصیلی جاری، پیش آزمون خوانا در دو منطقه آموزشی استان اجرا شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی و شفاهی توسط آزمون گران و با نظارت معاون و کارشناسان آموزش ابتدایی استان و شهرستان‌های منتخب در دو منطقه آموزشی ناحیه یک شهرستان سنندج و شهرستان سقز در پایه‌های دوم تا ششم در بازه زمانی یازدهم الی شانزدهم آذر برگزار شد و مدارس مجری و دانش آموزان جامعه هدف به صورت تصادفی انتخاب شدند.

او ادامه داد: نمونه پیش آزمون با تعداد ۲۲ نفر دانش آموز مدارس شهری دولتی، ۳ نفر دانش آموز مدارس غیر دولتی و ۱۰ نفر دانش آموز مدارس روستایی در هر پایه تحصیلی تعیین و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده با شرکت ۱۷۵ نفر از دانش آموزان اجرا شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: پیش آزمون دانش آموزان دوره اول ابتدایی در مدارس مجری طرح ناحیه یک سنندج در مدارس شهری، روستایی و غیردولتی با جامعه آماری ۷۰ نفر در پایه‌های دوم و سوم برگزار شد.

عبداللهی افزود: پیش آزمون دوره دوم در مدارس مجری طرح شهرستان سقز در دبستان‌های دولتی شهری و مدارس روستایی و غیر دولتی با جامعه آماری ۱۰۵ نفر در پایه‌های چهارم و پنجم وششم برگزار شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مدارس ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.