مدیرجهاد کشاورزی کوار از تشکیل دو صندوق خرد زنان روستایی در ۸ ماه نخست امسال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول جوکار مدیرجهاد کشاورزی کوار گفت: یکی از اهدافِ تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی را بهبود وضعیت اقتصادی دانست و افزود: کاهش بیکاری، برقراری عدالت اجتماعی، کاهش فقردرمناطق روستایی، از مهم‌ترین اهدافِ تشکیل این صندوق است.

او افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه درخصوص تولید و فرآوری بسیاری از محصولات غذایی همانند فرآورده‌های جانبی انگور مانند آبغوره، مویز، شیره انگور سرکه و... همچنین تولید محصولاتی، چون سیر و پیاز درمنطقه منجر به مشارکت بیش از ۷۰ نفر از زنان روستایی شد و زمینه ایجاد دو صندوق خرد را فراهم آورد.

مدیرجهاد کشاورزی کوار با اذعان به اینکه تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی باعث افزایش درآمد در بین روستاییان می‌شود، تصریح کرد: این صندوق‌ها گامی مؤثر در راستای کارآفرینی، اشتغال‌زایی و کاهش هزینه‌های تولید خواهد بود و افزایش درآمد خانوار را بدنبال خواهد داشت.

جوکار در ادامه به تعداد ۱۲ صندوق فعال درشهرستان اشاره و اظهار داشت: با حمایت‌های تسهیلاتی ارزان قیمت، می‌توان شاهد تولید و عرضه بسیاری از محصولات و فرآورده‌های غذایی و همچنین توسعه اشتغال باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار